Home / Dla kandydatów / 2b2 w Trójmieście

2b2 w Trójmieście

W dniach 25-27 września klasa 2b2 brała udział w wycieczce do Trójmiasta.  Dzięki pomocy profesjonalnie przygotowanego Pana Przewodnika zaplanowaliśmy sobie, że odwiedzimy wszystkie miejsca warte zobaczenia w tym regionie. Oznaczało to uczestnictwo w wycieczkach  pieszych zaczynających się zaraz po śniadaniu a kończących o zmroku. Jednak  nikt się nie nudził i nikt nie narzekał, ponieważ wszyscy zauroczeni byliśmy ciekawymi historiami zdradzającymi tajemnice czarujących miejsc w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Zobaczyliśmy wiele zakamarków Gdańskiego Starego i Głównego Miasta, kościołów i pomników, wysłuchaliśmy  historii Westerplatte, odbyliśmy rejs po Motławie, zwiedziliśmy Stocznię i wspaniałe Europejskie Centrum Solidarności. Mieliśmy też czas na chwilę odpoczynku na sopockim Molo oraz w Parku Oliwskim. Ducha sportowego mogliśmy poczuć zasiadając na trybunach Stadionu Energa. Duchową ucztą był również koncert w Katedrze Oliwskiej. Spacerując po Gdyni,  podziwialiśmy Dar Pomorza i ORP Błyskawica oraz odwiedziliśmy Akwarium prezentujące wiele okazów morskich stworzeń. Choć był to bardzo aktywny wyjazd, byliśmy bardzo zadowoleni, tym bardziej, że cały czas towarzyszyło nam piękne nadmorskie słońce. Wspomnieniami jeszcze długo będziemy wracać do tych miejsc.